fredag 15 februari 2013

Was passiert?

Okej, nu blir det ett sånt där blogginlägg där jag tipsar om saker jag gjort. Inte världens roligaste läsning, kanske, men jag lovar i alla fall att inte säga ett enda ord om mina krämpor.

Först och främst så medverkar jag i utställningen Stockholm i seriernas värld på Stockholms stadsmuseum. Utställningen pågår till den 5 maj och man kan läsa mer om den här.

För det andra så finns äntligen Pojken i skogen, den bästa bok jag någonsin kommer att göra, att köpa igen. Det rör sig om en print on demand-utgåva, så det är ingen idé att leta efter den i bokhandeln, men går att beställa från samtliga internetbokhandlar.

För det tredje så har Mats kamp kommit i pocket. Den finns lite överallt.

För det fjärde så har jag skrivit två nya krönikor i min lokaltidning. Den ena handlar om en snöklump och den andra handlar om Stjärnornas krig.

Bilden? Den är en reproduktion av konstverket Sauron med kepa (filtpenna på papper, 2013) av Ellen Jonsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar