måndag 14 november 2011

Och bitarna flög vitt och brett


Ja, det blev en i sanning minnesvärd vecka. Jag kommer att avge en rapport från min resa till Göteborg, Erlangen och Nürnberg typ i morgon, men här kommer några magra ben att gnaga på under tiden.

En liten artikel i Göteborgs-Posten om mitt och Livs framträdande på Stadsbiblioteket.

Babelbloggen finns en intervju med mig, och som bonus ett filmklipp där jag läser slutet på texten Matses sista sommar, stående i mitt vardagsrum.

Jag är även intervjuad i förra veckans Mitt i Söderort, på sidan 27. (Det är möjligt att direktlänken slutar funka när det kommer ett nytt nummer, gå i så fall till "Arkiv 2011" och välj "Tisdag, 08.11.2011".



En fin recension av Mats kamp i Tiden, Socialdemokraternas tidskrift för kritik och politik.

Och, slutligen, så har jag skrivit en ny krönika i Tidningen Liljeholmen/Älvsjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar