måndag 21 november 2011

Radiotystnad


Ack ack ack. Jag vet inte hur det blev så här, men det som brukar vara årets (jobbmässigt) lugnaste period har blivit en häxkittel av projekterande, mailande, telefonerande, bok- och tidningsproduktion, kartritande och förvirring. Lägg till detta privatlivets "allt som måste göras före jul" och en skenande tandvårdsräkning så blir kontentan att bloggn får lida. Det var mest bara det jag vill säga.

Frånsett då att jag vill göra reklam för mitt samtal med Uje Brandelius på Sveriges kanske trevligaste bokhandel - Söderbokhandeln på Götgatan i Stockholm - nu på torsdag den 24 november. Det börjar klockan 18:00, det ska talas om Mats kamp och serveras vin och gluttemej allt.

Och så har jag lagt till en massa nytt i kalendariet. Under vintern och våren pratar jag bland annat i Uppsala, Örebro, Umeå, Sundsvall och Sundbyberg!

Slutligen vill jag tipsa om en nidtext om Timbro jag skrev på Galagobloggen härförleden. Den är baserad på en tidigare text från bloggn du besöker nu, men har utbroderats och blivit ganska mycket roligare. Det är kul att Timbrochefen faktiskt blev så pass less att han släppte grillspaden för några minuter och skrev om saken på det där Twitter.

När det lugnat ner sig ska jag blogga om Tyskland, Hanako Yamada och Dollarstore. Bland annat. Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar