söndag 4 december 2011

Julklappsjakten



Men titta. Är du i Stockholm på torsdag kan du gå på arrangemanget ovan och ordna hela julklappsbestyret samtidigt som du kan sockerchockas, ha trevligt och stödja en massa oberoende förlag. Som synes har jag ritat kartan, och hos Ordfront på Bellmansgatan 30 kan man förstås köpa mina böcker till mycket förmånliga priser. Jag tittar nog förbi och signerar lite också.



Annars så har jag fortfarande inte tid att blogga som hederligt folk, men här är två recensioner från utlandet:

Ärevördiga finlandssvenska tidskriften Ny Tid recenserar Mats kamp här.
Graphic Novel Reporter recenserar Hey Princess här.

Och så har jag skrivit en ny krönika i Tidningen Liljeholmen/Älvsjö. Här avslöjar jag två saker som kanske rubbar ert förtroende för mig, men... jag kunde inte låta bli. 1) Jag har tränat på gym. 2) Jag har social fobi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar