måndag 5 mars 2012

Tillbaka i selen, drar igång grottekvarnen, många oxveckor kvar till midsommar et c.


Nu är jag tillbaka från semestern! Bland annat har jag besökt Pearl Harbor och Dharma-initiativets läger, men mer om det senare för nu är det dags för samhällsinformation. Ovan kan man till exempel se Tara Moshizis recension av Mats kamp i SVT:s Gokväll häromkvällen. Den börjar 9:30 in i klippet.

Min senaste krönika i Tidningen Liljeholmen Älvsjö kan läsas här. Kanske mest av intresse för er som bor i trakten, men av Google Analytics att döma utgör Hägerstensborna i alla fall cirka 50 procent av bloggns besökare.

Och så... kalendariet! Himmel vad mycket jag ska prata framöver:

Nu på lördag, den 10 mars, pratar jag på Uppsala stadsbibliotek klockan 14. Passa på att köpa en signerad bok och se min utställning! Facebook-evenemanget hittar ni här.

På måndag, den 12 mars, pratar jag på ABF i Järfälla, Riddarplatsen 36, kl 18:30. Även här signerar jag. Och dedicerar. Och ritar små teckningar i böckerna.

På onsdag, vilket alltså innebär den 14 mars, är jag på Skogås bibliotek och gör min grej. Kl 19:00.

Och nästa helg, den 16-18 mars, återvänder jag till Littfest i Umeå för att ha seminarium och kränga Galagoböcker. Och signera. Läs mer om Umeås internationella litteraturfestival här.

Nu måste jag äta lunch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar