onsdag 31 augusti 2011

Recension och intervjuer



I går bröt Expressen Mats kamps första recensionsdag (egentligen är det dags först på tisdag i nästa vecka). Men jag kan inte påstå att jag klagar, när resultatet blev en så positiv, underhållande och inte minst stor recension. Läs den här.

TT Spektras Erika Josefsson intervjuade mig härom veckan, och resultatet blev en text som jag tycker sammanfattar det jag velat säga med Mats kamp på ett mycket bra sätt. Läs intervjun, så slipper du köpa boken!

Slutligen så medverkade jag, som tidigare meddelats, i P3 Populär. Det var roligt, i alla fall för mig. Lyssna här, och bedöm själv.

I går eftermiddag firade jag med att bejaka mitt samiska arv och för första gången i vuxen ålder tillaga renskav. Gud, så gott det var. Ellen tyckte att det såg äckligt ut och krävde att få köttbullar i stället, så det blev bara mer till mig. Hö hö, jag var då mätt jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar