fredag 26 augusti 2011

Ute nu!


Nu finns Mats kamp och Hey Princess i lager hos internetbokhandlarna. Den förstnämnda kostar 139 kr hos Adlibris, 141 kr hos Bokus och 139 kr hos cdon. Men allra gladast blir jag om ni köper böckerna i en seriebutik eller i en fristående bokhandel. De riktiga affärerna av tegelsten och murbruk får in böckerna i början av nästa vecka, men jag tror att Staffars Serier fortfarande har några ex inne av sin smygleverans.

En händelse som ser ut som en tanke är att Hey Princess-appen för tillfället tagits ned från Appstore. Detta beror på att Apple slängt ut mig eftersom de tyckte att jag klagat för mycket på dem i media. Jag har även blivit kontaktad av deras jurister.

Nej, jag skojar bara! Det är jag som inte har råd att betala årsavgiften till Appstore. Förhoppningsvis är skit'n tillbaka efter löning. It takes money to make money, som amerikanerna säger.

(Logotypen ovan är från en tidigare omslagslayout som föll bort "under resans gång" men är så fin att jag måste visa upp den. Handritad av den gudabenådade Johan Andreasson.)

2 kommentarer:

  1. Alltså det är så suktande! Men jag vill stå med den i handen som alla andra på releasefesten, och jag har inte råd att köpa två.

    SvaraRadera
  2. hej! jag såg den i bokhandel och läste lite ur den idag (ska köpa ett ex när jag får csn:et!). gillar den mycket! kommer det bli en översättning till engelska? jag hoppas så! min franske pojkvän skulle gärna vilja läsa den då han (och jag!) gillar hey princess mycket. tack och hej från diana

    SvaraRadera