torsdag 17 mars 2011

Till vilken nytta är en Mats?



Här nedan publicerar Mats Jonsson-bloggen den exklusiva, rykande färska serien Till vilken nytta är en Mats? Faktum är att den blev färdig för ungefär en kvart sedan. Den är ett fyrasidigt, helt fristående utdrag ur min serieroman Mats kamp, som kommer ut den 15 augusti. Och för minnesgoda bloggläsare kan jag berätta att denna serie är identisk med den som omnämns i det här inlägget. Mycket nöje! Berätta för era vänner! Klicka på seriesidorna för att läsa dem i fullformat!






Just ja, i kväll tar jag nattåget till Umeå för att medverka på Littfest, där jag bland annat signerar böcker och deltar i ett par seminarier fredag-lördag. Kom gärna förbi och lyssna/handla/säg hej.

3 kommentarer:

  1. Skulle gärna ha besökt dig i Umeå och kanske, om du haft tid, bjudit på fika på ett av de många konditorierna där. Tyvärr har jag dock ingen möjlighet att komma, men önskar dig en angenäm vistelse där... och.. hälsa föräldrarna
    Onkel

    SvaraRadera
  2. Stark(the english "stark") honest! You are a brave man. I will be first in line to buy it, of course. It really looks good. It would be especially interesting to read after following your process on this blog. Well done. You all inspire me and its great that I get to be part of your world even in this very small way. Great! Have a great time in Umeå. Unfortunately, can't see you there but see you when you sign your new book in Sthlm! For sure, I will be there. Congrats on your new book.

    SvaraRadera