måndag 31 januari 2011

Svartvitt och platt





Som vanligt ber jag om ursäkt för att det här möget inte bara är gammalt, utan även försenat med ett helt dygn. Jag har haft bättre för mig. Som att ersätta ramponerade Macbooks, kommentera hårresande "barnporr"-domar i nyhetsmedier, gå på lokal med min fru (!), sitta och skvallra halva natten, träffa mina föräldrar, följa min dotter till ett kalas och rita fyra sidor serier (!!).

Men vad är det då vi ser ovan? Jo, ett slags appendix till texten Det vi söker efter, som gått som följetong här på bloggen under vintern. (Klicka på taggen "Min hemliga roman" så hittar du alla avsnitt.) Både serien och texten publicerades ursprungligen i Norstedts gamla fina pocketantologi .doc för antagligen ganska många år sedan. En ny följetong börjar längre fram i veckan, och dessutom har jag tänkt delge er några reseminnen. Jag förstår om ni har svårt att hålla er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar