måndag 18 oktober 2010

Veckans länk



Det här blev bara trams. Jag tänkte skriva ett fyndigt inlägg om Laura Palmer och Josh Macahan, men det sket sig. Sedan tänkte jag googla upp Ellinor Norflus (eller hette hon möjligen Eleanor Norflus? Den enda jag kan fråga är Fredrik och honom vill jag inte störa eftersom han blev far till en son i morse - grattis till er alla!). Nåväl, vi får ta det senare. Det är förmodligen ändå ingen som bryr sig.

När jag letade efter henne hamnade jag dock i något slags USA-motsvarighet till Ratsit.se, alltså en sån där Orwellsk/Bradburysk/Boyesk personuppgiftstjänst. Där fann jag inte den jag sökte, men väl personen med Förenta staternas tuffaste namn! Hon (?) bor i Fenton, Missouri och heter... titta längst till vänster på den här sidan.

Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar